Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Dette kurset har ingen fremtidige kursdato(er) oppført. Bruk skjemaet for å kontakte kursholderen for mer informasjon.
Dagsseminar i ”DEN GODE SERVICE OG KUNDEBEHANDLING”, generelt kurs,
v/Cand. philol. Astrid Voll Storaas.
For servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.
HVA ER SERVICE?
PERSONLIG SERVICE - holdninger og handlinger.
Servicemedarbeiderens holdnings – og handlingsmønstre i sin serviceytelse som skaper en utmerket service og kundebehandling.
ENKELTKUNDEN I FOKUS - viktig både for å skape høy servicekvalitet, og som en stressreduserende strategi for servicemedarbeiderne selv.
DET VIKTIGE SANNHETENS ØYEBLIKK.
SERVICEKVALITET OG KVALITETSSIKRING.
GOD SERVICE: TILFREDSSTILLELSE AV KUNDENS BEHOV OG FORVENTNINGER.
DIFFERENSIERT SERVICE
Om differensiering, tilpasning, av service overfor ulike kunder og segmenter.
PROFESJONELL SERVICE - holdninger og handlinger.
KUNDEKOMMUNIKASJON.
SERVICEHELTENE -- hva kjennetegner de beste serviceutøverne?
En undersøkelse av svært dyktige serviceutøvere, og deres holdninger, tankegang og strategier, gir viktig lærdom til alle kundebehandlere.
GRUPPEARBEID om servicekvalitetssikring – og forbedring i de service-bedriftene som gruppens medlemmer arbeider i.
Hele Norge
Kursene går fra 09:00 - 16:00
Alle typer servicemedarbeidere og deres mellomledere.
3 Kurs i Kundeservice - Kundebehandling
Påmeldingsskjema Kontakt oss